واکنش سرمربی مراکش به شکست مقابل فرانسه

واکنش سرمربی مراکش به شکست مقابل فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم ملی فرانسه شکست خورد و بدین ترتیب از صعود به فینال جام جهانی باز ماند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی مراکش روز شنبه از ساعت 18:30 در بازی رده بندی به مصاف تیم ملی کرواسی خواهد رفت و برای سوم شدن در این تورنمنت تلاش خواهد کرد.

ولید رگراگی، سرمربی تیم ملی مراکش درباره باخت مقابل فرانسه و عدم صعود به فینال جام جهانی 2022 قطر گفت:" مقابل فرانسه هم تمام توانمان را به کار گرفتیم و این شکست هیچ کدام از دستاوردهای قبلی ما را از بین نمی برد."

سرمربی تیم ملی مراکش که تیم شگفتی ساز جام جهانی 2022 قطر بود، درباره آن چه که تیم ملی مراکش از خودش در این دوره از بازی های جام جهانی به نمایش گذاشت، گفت:" مهم ترین نکته این است که توانستیم تصویر خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم؛ نشان دادیم که در مراکش هم فوتبال وجود دارد. علاوه بر این به همه ثابت کردیم که تماشاگران فوق العاده ای هم داریم."

تیم ملی مراکش در این دوره از بازی های جام جهانی دست به شگفتی بزرگی زد و با حذف اسپانیا و پرتغال و رسیدن به نیمه نهایی اولین تیم آفریقایی شد که در این مرحله حضور پیدا می کند.

1471