واکنش سرمربی فرانسه به صعود به فینال جام جهانی

واکنش سرمربی فرانسه به صعود به فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی مراکش را در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر شکست دهد و بدین ترتیب راهی فینال جام جهانی 2022 قطر شود و باید دید که در بازی فینال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه درباره صعود فرانسوی ها به فینال جام جهانی گفت:" باید از تک تک این لحظات لذت برد. ما ظرف چهار روز، برای قهرمانی جهان بازی خواهیم کرد. حالا از این برد لذت می‌بریم و سپس برای آن بازی آماده می‌شویم. کل کشور و دوستان‌مان، پشت ما هستند."

دشان درباره رویای فرانسه برای تکرار قهرمانی در جام جهانی گفت:" ما یکشنبه برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. من بسیار مفتخرم و صعود دوباره به فینال رویایی بود که به حقیقت پیوست. من به دنبال کسب جام‌‌های بیشتری هستم."

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه افزود:" ما شور و غرور زیادی داریم و حالا یک قدم مانده است. ما یک ماه است که کنار یکدیگر هستیم و کارمان اصلا راحت نبود. تا اینجای کار که راضی هستیم. "

تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی کرواسی رفته بود و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیده بود و اکنون فرانسوی ها در جام جهانی 2022 قطر در فینال به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهند رفت.

1471