نیمار در فکر بازنشستگی از تیم ملی برزیل

نیمار در فکر بازنشستگی از تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار به بازنشستگی از تیم ملی برزیل فکر می کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره پی اس جی در فرم فوق العاده ای به مسابقات قطر رفت چرا که در 20 بازی آغازین خود در این فصل در پی اس جی توانسته بود پانزده گل و یازده پاس گل داشته باشد. سلسائو یکی از مدعیان جام جهانی در قطر بود. نیمار در اولین بازیش در جام جهانی در مقابل صربستان دچار مصدومیت شد که دو بازی بعدی را از دست داد اما در مقابل کره جنوبی به میادین برگشت.

برزیل در جام جهانی موفق نبود و در یک چهارم نهایی مقابل کرواسی حذف شد. نیمار در پایان بازی گفت که حضورش در جام جهانی بعدی قطعی نیست . نیمار گفت:" زود است که چیزی بگویم اما نمی توانم با قطعیت در مورد حضورم در جام جهانی 2026 صحبت کنم."

اکیپ گزارش داده است که نیمار در نظر دارد که مدتی از تیم ملی برزیل دور باشد تا بتواند با ناراحتی حذف از جام جهانی قطر کنار بیاید. نیمار در روزهای اخیر در کنار پسرش و دوستان مورد اعتمادش در سائوپائولو حضور داشته و سعی کرده که از نظر روحی با ناکامی حذف از مسابقات قطر کنار بیاید. فدراسیون فوتبال برزیل نیز به او فشار نخواهد آورد. فعلا تنها تمرکز فدراسیون برزیل روی پیدا کردن جانشین تیته است. 

نیمار فعلا تا بازیهای ملی بعدی که در فروردین ماه برگزار می شود، فرصت دارد تا در مورد آینده اش و احتمال بازنشستگی از تیم ملی برزیل تصمیم بگیرد. نیمار که برابر با پله بهترین گلزن تاریخ برزیل است، دوشنبه باید به تمرینات پی اس جی ملحق شود.

4125