آگهی فدراسیون فوتبال بلژیک برای شغل مربیگری: در جستجوی یک برنده سریالی

آگهی فدراسیون فوتبال بلژیک برای شغل مربیگری: در جستجوی یک برنده سریالی

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال بلژیک یک آگهی شغلی برای پست خالی سرمربیگری این تیم پس از جدایی روبرتو مارتینز و حذف از جام جهانی قطر، منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، مارتینز که جایگزین مارک ویلموتس روی نیمکت بلژیک شده بود، در جام جهانی 2018 به عنوان سوم مسابقات دست پیدا کرد اما عملکرد ضعیف بلژیک در مرحله گروهی در قطر و حذف انها در همین مرحله زنگ خطر را به صدا در اورد. بلژیک در مرحله گروهی از مسابقات حذف شد و سرمربی سابق اورتون نیز جدایی خود را در پایان بازی اعلام کرد. روبرتو مارتینز گفت:" این آخرین بازی من بود. بسیار احساساتی شدم. تصمیم خود را قبل از جام جهانی گرفته بودم. همیشه برای پروژه های بلندمدت کار می کنم و  باید از قبل همه چیز مشخص شود. از سال 2018 فرصت های زیادی برای ترک تیم ملی بلژیک و هدایت یک تیم باشگاهی داشتم اما همواره می خواستم وفادار باشم و تا پایان قراردادم بمانم. استعفا نمی دهم چون قراردادم تمام شده است. برنامه ام همین بود."

روبرتو مارتینز با 56 برد، سیزده تساوی و یازده شکست تیم ملی بلژیک را ترک کرد و حالا فدراسیون فوتبال این کشور در بیانیه خود ویژگی های مربی بعدی را مشخص کرده است: یک برنده سریالی که تجربه کافی در زمینه مدیریت بازیکنان بزرگ را داشته باشد  و در کنارش بتواند بازیکنان جوان را  با تیم هماهنگ کند.

در این آگهی اینترنتی  به ناراحتی فدراسیون فوتبال بلژیک از حذف زودهنگام از جام جهانی اشاره شده است. علاقمندان به این فرصت شغلی می توانند تا روز دهم ژانویه به فدراسیون فوتبال بلژیک ایمیل بفرستند.

4125