اقدام ویژه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای

اقدام ویژه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس امیدوار به کسب مجوز حرفه‌ای‌سازی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

به گزارش فوتبالی، ساماندهی و داشتن آکادمی فوتبال یکی از مواردی است که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای روی آن تاکید ویژه‌ای دارد و مدیران باشگاه پرسپولیس در حال سر و سامان دادن به این بخش هستند تا بتوانند در این قسمت نمره قبولی دریافت کنند.

امروز این خبر منتشر شد که تیمهای پایه باشگاه پرسپولیس به مانند تیم بزرگسالان این باشگاه، قبل از شروع لیگ به مرکز ایفمارک رفته تا در تست پزشکی شرکت کنند تا مشخص شوند که شرایط جسمی‌شان برای ورزش فوتبال به چه صورت است. یکی از الزامات کمیته بدوی این است که به سلامت تیم‌های پایه باشگاه‌ها توجه ویژه شود. از این رو باشگاه‌ها موظف هستند بازیکنان رده پایه خود را به مانند تیم بزرگسالان قبل از آغاز مسابقات به ایفمارک برده و انواع تست‌های پزشکی را انجام دهند

این اتفاق در حالی برای تیم‌های پایه پرسپولیس رخ داده که گفته می‌شود در سالهای گذشته، باشگاههای لیگ برتری، در این زمینه سعی می‌کردند سندسازی کنند و هیچ باشگاهی، بازیکنانش در تیمهای پایه را به ایفمارک نمی‌برد.

البته که پرسپولیس تنها تیمی نیست که بازیکنان تیمهای پایه‌اش را به مرکز ایفمارک برده و گویا استقلال هم دست به چنین اقدامی زده است.

7655