ادعای یک روزنامه ورزشی؛ نمایش ضعیف ملی‌پوشان پرسپولیس جلوی سپاهان

ادعای یک روزنامه ورزشی؛ نمایش ضعیف ملی‌پوشان پرسپولیس جلوی سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای یک رسانه ورزشی، بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس نمایش خوبی مقابل سپاهان نداشتند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی روز گذشته مقابل سپاهان به تساوی 2-2 رضایت دادند که این بازی پشت درهای بسته برگزار شد و طبیعتا نباید اطلاعات ویژه‌ای از آن به بیرون درز کند منتهی گویا تمام اتفاقات این بازی، رسانه‌ای شده به طوری که امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی، درباره نمایش ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی دیروز هم مطلب نوشته است.

به نوشته این روزنامه، علیرضا بیرانوند روز گذشته 2 بار دروازه خود را باز شده دید تا زنگ خطری برای این دروازه‌بان ملی‌پوش در دربی پایتخت باشد.

مرتضی پورعلی گنجی نیز که در هر سه بازی تیم ملی در ترکیب ثابت شاگردان کارلوس کی‌روش حضور داشت و نمایش خوبی در این مسابقات از خود به جای گذاشت در بازگشت به ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان نتوانست آن مدافع همیشگی باشد و روی گل‌های دریافتی مقصر بود.

وحید امیری دیگر بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس است که یحیی برای دربی روی او حساب ویژه ای باز کرده اما آنچه مشخص است این بازیکن پس از مصدومیتی که در ناحیه کمر برای او اتفاق افتاد هرگز نتوانست آن بازیکن سابق گذشته باشد و شاید یکی از دلایلی که در جام جهانی به میدان نرفت همین موضوع باشد. روز گذشته یحیی امیری را در خط حمله و دفاع چپ تست کرد اما احتمالا او در کنار لوکادیا بازی را شروع کند و به خط حمله برود.

مهدی ترابی نیز بر خلاف نمایش خوب در تیم ملی روز گذشته نتوانست برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد و خبری از حرکات انفجاری این بازیکن در کناره‌های زمین نبود اما قطعا او یکی از بازیکنانی است که در پازل تاکتیکی یحیی برای دربی جای خواهد داشت.

7655