ترکیب کرواسی - آرژانتین؛ کروات‌ها به کابوس تیم‌های آمریکا جنوبی تبدیل می‌شوند؟

ترکیب کرواسی - آرژانتین؛ کروات‌ها به کابوس تیم‌های آمریکا جنوبی تبدیل می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب یازده نفره دو تیم کرواسی و آرژانتین اعلام شد. 

به گزارش فوتبالی، جام جهانی 2022 به آخرین روزهای خود نزدیک می‌شود و امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های کرواسی و آرژانتین اولین دیدار نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد. این مسابقه در ورزشگاه لوسیل و به قضاوت دنیل اورساتو برگزار خواهد شد. جالب این است که دو تیم در جام جهانی 2018 نیز مقابل هم به میدان رفتند که در آن بازی، کرواسی با حساب سه بر صفر به پیروزی رسید. 

کرواسی در 12 بازی از 14 دیدار گذشته خود در رقابت های جام جهانی شکست نخورده و آرژانتین تنها در یک بازی از 6 دیدار قبلی خود برابر تیم های اروپایی در جام جهانی در زمان قانونی مسابقه به پیروزی رسیده است.

آلبی سلسته در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 2-1 استرالیا را شکست داد و در مرحله یک چهارم در دیدار جذاب و پرحاشیه و جنجالی، در ضربات پنالتی هلند را مغلوب کرد. در آن سو کروات‌ها کار بسیار سخت تری داشتند و در ابتدا در ضربات پنالتی از سد ژاپن گذشتند و در ادامه برزیل را غافلگیر کردند و توانستند به جمع چهار تیم راه یابند.

ترکیب دو تیم به شرح زیر خواهد بود؛

 آرژانتین

امیلیانو مارتینز، لیساندرو مارتینز، مولینا، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، نیکلاس تاگلیافیکو، انزو فرناندز، لیاندرو پارادس، الکسیس مک آلیستر، رودریگو دی پائول، خولین آلوارز و لیونل مسی

کرواسی

دامنیک لیواکوویچ، بورنا سوسا، یاسکو گواردیول، دژان لوورن، جوزپ یورانوویچ، متئو کواچیچ، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، ایوان پریشیچ، آندری کراماریچ و ماریو پاسالیچ

4416