کرواسی به دنبال شکستن طلسم عجیب خود در بازی مقابل آرژانتین

کرواسی به دنبال شکستن طلسم عجیب خود در بازی مقابل آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کرواسی امشب از ساعت 22:30 در نیمه نهایی جام جهانی به مصاف تیم ملی آرژانتین می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم راهی فینال جام جهانی 2022 قطر می شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کرواسی یک طلسم عجیب در جام جهانی 2022 قطر دارد و آن هم این است که هرگز در بازی هایی که به میدان رفته نتوانسته گل اول بازی را بزند. کرواسی مقابل مراکش و بلژیک به تساوی بدون گل رسید. اما آن ها در بازی مقابل کانادا که با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسیدند، گل اول بازی را خوردند.

تیم ملی کرواسی در مرحله حذفی هم مقابل ژاپن گل اول بازی را دریافت کرد و مجبور شد آن را جبران کند و بازی را به ضربات پنالتی بکشاند و در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. در بازی تیم ملی کرواسی مقابل برزیل هم همین سناریو تکرار شد و آن ها گل اول را خوردند و دوباره جبران کردند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

در واقع تیم ملی کرواسی همواره در بازی های خود در این جام گل اول بازی را خورده است و نتوانسته خودش زننده گل اول باشد و اکنون شاگردان دالیچ می خواهند مقابل آرژانتین این طلسم را بشکنند.

1471