تاجری که 18 هزار پیراهن برای قهرمانی انگلیس در جام جهانی سفارش داد!

تاجری که 18 هزار پیراهن برای قهرمانی انگلیس در جام جهانی سفارش داد!

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی داستان های عجیب خود را دارد و حالا به نظر می رسد که کارل بکستر تاجر انگلیسی دست به اقدام عجیبی زده است.

به گزارش فوتبالی بکستر را می توان خوشبین ترین تاجر دنیا به شمار آورد چرا که پس از شروع خوب انگلیسی ها در مرحله گروهی تصمیم گرفت که 18 هزار پیراهن یادبود را برای قهرمانی انگلیس در جام جهانی سفارش بدهد چرا که تصور می کرد که این تیم پس از 56 سال دوباره قهرمان جهان خواهد شد.

شرکت "هولسیل کلیرنس" که زیر نظر وی اداره می شود، هجده هزار پیراهن را برای قهرمانی انگلیس در جام جهانی سفارش داد. این پیراهن ها به رنگ سفید هستند که ارم جام را روی خود دارند و روی آن نوشته شده است:" انگلیس قهرمان جام جهانی 2022. فوتبال بالاخره به خانه برگشت."

در حقیقت هدف این تاجر این بوده که از بقیه رقبا سبقت بگیرد و بتواند با فروش هر پیراهن به قیمت 30 پوند درآمد خوبی را کسب کند اما حذف تیم ساوتگیت در مرحله یک چهارم نهایی باعث شکست تجاری وی شد و سرمایه گذاری او شکست خورد.

این تاجر در مصاحبه با ایندپندنت در مورد سرمایه گذاری خود گفت:" از حذف انگلیس ویران شدم. شروع درخشان تیم در قطر من را تحت تاثیر قرار داده بود و مطمئن بودم که این بار قهرمان می شویم و به همین خاطر وقتی پیشنهاد سرمایه گذاری به من شد، نمی توانستم رد کنم.اما حالا هجده هزار پیراهن روی دستم باد کرده است که رویش نوشته بود که قهرمان می شویم و حالا نمی دانم با آنها چه کار کنم. دوست دارم به انگلیسی ها پیشنهاد بدهم که آن را بخرند و یادگاری داشته باشند چرا که در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم. حتی با وجود این که تیم ما قهرمان نشد اما از نظر من لایق قهرمانی بودند."

4125