اختلاف رونالدو و وکیلش بالا گرفت؛ در مسیر قطع همکاری

اختلاف رونالدو و وکیلش بالا گرفت؛ در مسیر قطع همکاری

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی رو به پایان است و بازیهای باشگاهی در هفته های آینده آغاز می شود اما کریستیانو رونالدو همچنان بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، حذف پرتغال از جام جهانی باعث شد تا کار کریستیانو رونالدو نیز در این مسابقات به اتمام برسد. کریستیانو از روز اول ژانویه می تواند در هر باشگاهی بازی کند چرا که قراردادش را با یونایتد فسخ کرده اما در فاصله دو هفته تا آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی هیچ خبر روشنی از آینده رونالدو وجود ندارد.

ابهامات باعث شده تا کریستیانو رونالدو با وکیل سرشناس خود ژرژ مندس به مشکل بخورد. این اولین باری نیست که کریستیانو و مندس دچار اختلاف می شوند. کریستیانو و مندس در سالهای اخیر رابطه بسیار ویژه ای با هم داشته اند و برخی آنها را همچون پسر و پدر می دانند و باید دید که آیا این بار اختلاف میان آنها قابل حل خواهد بود یا این که به قطع همکاری منجر می شود.

رونالدو در آستانه 38 سالگی است و می داند پیدا کردن مقصد مناسب برایش مشکل است. باشگاهی در اروپا حاضر نیست که دستمزد نجومی او را بپردازد و به همین خاطر مندس در حال بررسی پیشنهادهای مختلف است. النصر عبستان با پیشنهاد دستمزد سالانه 200 میلیون یورو اغواکننده ترین پیشنهاد را ارائه کرد هر چند که خود کریستیانو این شایعه را تکذیب کرد. از سویی گفته می شود که آنترو هنریک مدیر ورزشی سابق پی اس جی و مدیر کنونی لیگ قطر در تلاش است تا کریستیانو را به لیگ این کشور برود.

4125