مسی چه آماری مقابل تیم ملی کرواسی دارد؟

مسی چه آماری مقابل تیم ملی کرواسی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی امشب برای چهارمین بار در دوران حرفه ای خود با تیم ملی کرواسی روبرو خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کرواسی به مصاف هم می روند و باید دید که در بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت چه نتیجه ای حاصل می شود و کدام تیم راهی فینال بازی ها می شود.

لئو مسی تاکنون سه بار در پیراهن تیم ملی آرژانتین با تیم ملی کرواسی روبرو شده است. بار اول مربوط به سال 2006 است. مسی در آن زمان 18 سال داشت اما توانست در شکست دو بر سه آرژانتین مقابل کرواسی یک گل به ثمر برساند.

بار دوم به سال 2014 بر می گردد جایی که آرژانتین با نتیجه دو بر یک تیم ملی کرواسی را به ثمر رساند. مسی یک گل هم در آن بازی زد.

بار سوم مربوط به جام جهانی 2018 روسیه است که آرژانتین با نتیجه سه بر صفر در آن بازی شکست خورد و لئو مسی نتوانست عملکرد خوبی در آن دیدار داشته باشد.

به طور کلی لیونل مسی سه بار با تیم ملی کرواسی روبرو شده است که در این سه بار، دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است و باید دید که در چهارمین رویارویی خود با کرواسی چه عملکردی خواهد داشت.

1471