گزارش ویژه/ درباره مدعیان اصلی کفش طلای جام جهانی 2022 قطر؛ سه ستاره!

گزارش ویژه/ درباره مدعیان اصلی کفش طلای جام جهانی 2022 قطر؛ سه ستاره!

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی 2022 قطر به ایستگاه های پایانی خود رسیده است و سه شنبه شب اولین بازی نیمه نهایی میان تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کرواسی برگزار می شود و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای حاصل خواهد شد. دیگر بازی نیمه نهایی میان تیم ملی فرانسه و تیم ملی مراکش است.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذاب ترین رقابت ها در هر تورنمنتی در دنیای فوتبال، مربوط به رقابت میان بازیکنان برای کسب عنوان بهترین گلزن است. در جام جهانی 2022 قطر تا این مرحله از بازی ها در حال حاضر سه مدعی اصلی برای تبدیل شدن به آقای گل جام جهانی و فتح جایزه کفش طلای این جام وجود دارد.

کیلیان امباپه، لیونل مسی و اولیویه ژیرو سه نفری هستند که در رقابت برای فتح جایزه کفش طلای جام جهانی با هم رقابت خواهند داشت.

کیلیان امباپه تاکنون 5 گل به ثمر رسانده است و بالا تر از لیونل مسی و هم‌تیمی خود یعنی اولیویه ژیرو در صدر جدول گلزنان جام جهانی 2022 قطر قرار گرفته است.

مسی که رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر می پروراند تاکنون 4 گل به ثمر رسانده است و باید دید که مقابل کرواسی چه عملکردی خواهد داشت.

اولیویه ژیرو تا پیش از شروع جام جهانی فکرش را نمی کرد که مهاجم فیکس تیم ملی فرانسه باشد اما با مصدومیت کریم بنزما او در نوک خط حمله قرار گرفت و تاکنون 4 گل زده است.

گزارش: زانیار دلیری