سوال روز/ وحید امیری به دربی می رسد؟

سوال روز/ وحید امیری به دربی می رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که البته در جام جهانی به او بازی نرسید، سورپرایز یحیی گل محمدی در دربی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، وحید امیری که پیش از مسابقات جام جهانی 2022 قطر گفته می شد کاملا از مصدومیت فارغ شده و شرایط بازی را به دست آورده با حسرتی بزرگ قطر را ترک کرد و جزو آن دسته از بازیکنانی بود که نتوانست در این مسابقات با پیراهن تیم ملی به میدان برود و کی روش حتی یک ثانیه هم به او بازی نداد. البته دلیل اصلی کادر فنی تیم ملی برای عدم استفاده از وحید امیری مشخص نشد، اما گفته شد که او همچنان آمادگی بازیهای سنگینی در حد جام جهانی را ندارد.

 امیری که در بازگشت به تمرینات سعی کرد با کمک کادر فنی روحیه از دست رفته خود را ریکاوری کند، قطعا با توجه به توانایی فنی که دارد، می‌تواند در دربی پیش‌رو یکی از بازیکنانی باشد که سرمربی قرمزهابخش زیادی از برنامه تاکتیکی‌اش را به وی محول کند.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی علاوه بر زوج دیاباته- لوکادیا برای دربی به یک زوج دیگر فکر می‌کند و آن حضور وحید امیری در کنار لوکادیا است، با توجه به اینکه امیری سابقه حضور در ترکیب قرمزها به عنوان مهاجم را دارد این احتمال وجود دارد حتی یحیی از امیری در خط حمله استفاده کند و جناح چپ خط دفاعی را به علی نعمتی بسپارد.

پیش از این گفته می‌شد یحیی قصد دارد مقابل استقلال از امیری در پست مدافع چپ استفاده کند، اما با توجه به اینکه امیری پیش از این در خط حمله امتحان خود را پس داده و می تواند مدافعان استقلال را تحت فشار بگذارد شاید یحیی از او در خط حمله بهره ببرد تا به نوعی سوراپرایز سرمربی پرسپولیس مقابل آبی‌ها تبدیل شود.

7655