سرمربی رئال مادرید گزینه جدید تیم ملی برزیل

سرمربی رئال مادرید گزینه جدید تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل برای پروژه جدید خود به دنبال مربی است و سایت برزیلی UOL مدعی شده است که کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید یکی از محبوب ترین گزینه ها میان مدیران فدراسیون فوتبال برزیل است.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی بارها اعلام کرده است که در نظر دارد که بعد از دوره کنونی خود در رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شود اما به نظر می رسد که برزیلی ها امیدشان را از دست نمی دهند. آنچلوتی تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد و خیلی بعید است که رئال در پایان فصل اجازه جدایی او و حضورش در تیم ملی برزیل را صادر کند. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی نیز گزینه محبوب دیگر برای برزیلی هاست اما قراردادش را به تازگی با سیتی تمدید کرده و دستمزدی نجومی دریافت می کند.

برزیل به نظر می رسد که با وجود جاه طلبی های خود توان جذب سرمربیان منچسترسیتی و رئال مادرید را نداشته باشد و به نظر می رسد که بهتر است به سراغ مربیانی بروند که یا قرارداد ندارند و ازاد هستند یا این که در تیم هایی حضور دارند که راحت می توانند از آن جدا شوند به طور مثال قطعا مربیان موفق فوتبال برزیل مشکلی برای ترک تیم باشگاهی خود و حضور در تیم ملی برزیل ندارند. شایعاتی در مورد حضور آنچلوتی در تیم ملی ایتالیا نیز در سالهای اخیر مطرح بوده است.

4125