برنامه‌ای که سرمربی کرواسی برای مهار مسی دارد

برنامه‌ای که سرمربی کرواسی برای مهار مسی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کرواسی سه شنبه شب از ساعت 22:30 به مصاف تیم ملی آرژانتین می رود و بدین ترتیب اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی درباره رویارویی با لیونل مسی صحبت کرد:" مسی دوست دارد در نقاط مختلفی از زمین بازی کند و در نتیجه ما یارگیری منطقه ای را انجام خواهیم داد. ما می دانیم او چقدر می دود و چقدر دوست دارد توپ را حفظ کند. باید عملکرد دفاعی سازماندهی شده و منظمی داشته باشیم."

در واقع زلاتکو دالیچ به دنبال این است که مسی را به صورت تیمی مهار کند و به دنبال یارگیری نفر به نفر و اصطلاحا مارک کردن او نیست.

سرمربی تیم ملی کرواسی درباره رویارویی تیم ملی آرژانتین هم گفت:" اگر همان عملکردی که مقابل برزیل داشتیم را مقابل آرژانتین هم داشته باشیم، دلیلی برای ترسیدن نخواهیم داشت. هرگز تسلیم نمی شویم، این را نشان داده ایم و به این کار ادامه خواهیم داد. باعث افتخار است که گروهی از چنین بازیکنان جوانی دارم که چنین پیامی را به کل دنیا می فرستند. حمایت هواداران به ما قدرت مضاعفی می دهد. به جمع چهار تیم برتر دنیا رسیده ایم، به این کرواسی افتخار می کنیم."

1471