خبر خوب فدراسیون کشتی برای آزادکاران پیش از دیدار با آمریکا

خبر خوب فدراسیون کشتی برای آزادکاران پیش از دیدار با آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز (۲۰ آذر) بعد از وزن‌کشی با اعضای تیم صحبت کرد، به آنها گفت که پاداش جام‌جهانی آمریکا بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، براساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی، برای تیم اول جام‌جهانی 2022 آمریکا، مبلغ 70 هزار فرانک سوئیس که (معادل تقریبی دو و نیم میلیارد تومان) اهدا خواهد شد.

تیم‌های دوم و سوم به ترتیب 20 هزار و 10 هزار فرانک سوئیس جایزه خواهند گرفت که میزبان متعهد به پرداخت این جوایز به تیم‌هاست.

از ساعاتی دیگر دو تیم کشتی آزاد ایران و آمریکا برای قهرمانی در این رقابت‌ها رودرروی هم قرار خواهند گرفت. رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز بعد از وزن‌کشی در تماسی تلفنی به کشتی‌گیران اعلام کرد که پاداش مسابقات بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.

این سیاستی است که فدراسیون کشتی در پیش گرفته و چندی پیش نیز بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام‌جهانی باکو عنوان شد پاداش این رقابت‌ها به اعضای تیم اختصاص خواهد یافت.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در کنار استفاده از چند ستاره عنوان‌دارش چون رحمان عموزاد، محمد نخودی و کامران قاسم‌پور، با تیم دوم و جوانش در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده است.

6963