ورزشگاه آزادی به این دلیل، دوباره خبرساز شد

ورزشگاه آزادی به این دلیل، دوباره خبرساز شد

پایگاه خبری فوتبالی- درباره ورزشگاه آزادی خبر جالبی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که این روزها بخشی از سکوهای طبقه اول و دوم ورزشگاه آزادی در حال تعمیر و مقاوم سازی است اما گفته می‌شود این پروژه بدون انتخاب شرکت پیمانکار در حال انجام است.

یک منبع موثق به فوتبالی خبر داد پس از انتشار آگهی مناقصه برای تعمییرات ورزشگاه آزادی در زمان مدیریت احمد مددی، هیچ شرکتی انتخاب نشد و حال قرار است پس از ترک تشریفات قانونی و اداری شرکت توسعه و ورزشگاه آزادی برای تعمییرات با یک شرکت قرارداد امضا کنند.

مشاهدات میدانی خبرنگار فوتبالی از ورزشگاه آزادی نشان می‌دهد بخش‌هایی  از ورزشگاه که در آن تعمییرات در حال انجام است با استفاده از چادر از سایر سکوها مجزا شده و کارگران عمرانی مشغول بازسازی سکوهای ورزشگاه هستند.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که عملیات عمرانی فوق تحت نظارت مدیران ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و شرکت خاصی روی آن نظارت ندارد و همین موضوع می‌تواند این نگرانی را به وجود آورد که آیا این بازسازی، به صورت درست و دقیق انجام می‌شود یا نه.

خبرنگار فوتبالی برای پیگیری این موضوع با روابط عمومی ورزشگاه آزادی تماس گرفت که اما اعلام کردند تنها شرکت توسعه اجازه صحبت درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی را دارد و روابط عمومی ورزشگاه آزادی از دادن اطلاعات به رسانه‌ها معذور است.

7655