میزان سرقت از تیم نساجی در ترکیه مشخص شد

میزان سرقت از تیم نساجی در ترکیه مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال نساجی توضیحاتی درمورد سرقت از شاگردان حمید مطهری در اردوی ترکیه ارائه کرد.                                                                                                                                                                                     

به گزارش فوتبالی، اسماعیل اسماعیلی در گفت و گو با فارس، درباره سرقت از اعضای تیم نساجی در جریان اردوی این تیم در آنتالیا ترکیه، اظهار داشت: هرچند این هتل دوربین نداشت اما با بررسی‌ کامپیوترهای هتل مشخص شد چه کسی این کار را کرده است. از اتاق شش بازیکن تیم ما حدود 4 هزار دلار سرقت شده بود. یکی از کارگرانی که اتاق‌ها را مرتب می‌کرد این کار را ساعت 4 بعد از ظهر و در زمانی که تیم ما برای تمرین از هتل خارج شده بود، انجام داد.   

وی ادامه داد: طبق قانون خود هتل در آن زمان کارگران نباید وارد هتل می‌شدند و باید تا ظهر کارهای‌شان را انجام می‌دادند اما آن روز بعد از ظهر آمدند که ما در محل تمرین حضور داشتیم. ابتدا صابر حردانی سر میز شام متوجه این اتفاق شد و حتی تصور کردیم او پولش را گم کرده است اما وقتی از سایر نفرات خواستیم وسایل اتاق‌شان را بررسی کنند، دیدیم 7-6 نفر آمده و می‌گویند پول مان نیست. اما با پیگیری‌های مسئولان هتل و قولی که داده‌اند موضوع حل می‌شود.   

سرپرست تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق به پلیس شکایت کردیم. پلیس ترکیه هم آمد و تحقیقاتش را انجام داد. در نهایت پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سرقت را چه کسی انجام داده اما تا زمان تشکیل دادگاه باید این فرد مشکوک، در حبس بماند. ما هم یک نفر را به عنوان وکیل در ترکیه گذاشتیم تا کارها را انجام بدهد. در حال حاضر هم برای پس گرفتن پول بچه‌ها، منتظر تشکیل دادگاه هستیم.  

اسماعیلی درخصوص شرایط این اردو، گفت: باید از زحمات مالک و مدیریت نساجی برای تشکیل این اردو تشکر کنم. همه چیز عالی بود و امکانات و شرایط خوبی در این کمپ وجود داشت. سه بازی دوستانه خیلی خوب هم برگزار کردیم و دیدار با آنتالیا اسپور فوق‌العاده بود. پس از بازگشت از ترکیه از امروز تمرینات‌مان شروع شد. یک بازی دیگر را هم قبل از شروع لیگ برگزار می‌کنیم و برای این مسابقه یک تا دو تیم را مدنظر داریم.   

وی درمورد وضعیت تیم نساجی عنوان کرد: بچه‌های ما روحیه و انگیزه خیلی خوبی دارند. در اردوی در ترکیه از همه زمان‌ها به درستی برای برگزاری اردو استفاده کردیم و همه چیز عالی است. 

5960