حرف‌های دشان پس از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس

حرف‌های دشان پس از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس معتقد است "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، شب گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها در دیداری دشوار به مصاف انگلیس رفت و موفق شد انگلیسی‌ها را 2-1 شکست داده و به نیمه‌نهایی صعود کند.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در پایان بازی گفت از اینکه بازیکنانش موفق شدند امیدهای فرانسه برای تکرار قهرمانی‌ چهار سال پیشش در جام جهانی روسیه را زنده نگه دارند بسیار خوشحال است. او از انگلیس به عنوان تیمی خوب یاد کرد و گفت شاگردانش به این خاطر موفق به پیروزی شدند که با جان و دل بازی کردند.  

دشان پس از پایان بازی گفت: "چه بازی بزرگی بود. ما با انگلیسی بازی کردیم که یک تیم فوق‌العاده بود. آنها چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر بدنی بسیار قوی بودند. حضور در بین چهار تیم برتر دنیا برای بازیکنان ما فوق‌العاده لذت‌بخش است. ما بعد از چهار سال دوباره بین چهار تیم هستیم. در چنین لحظاتی است که آدم آرزو می‌کند ای کاش زمان متوقف می‌شد و می‌توانستیم بیشتر لذت ببریم. ولی ما امشب از بردمان لذت می‌بریم و از فردا به فکر بازی نیمه‌نهایی هستیم. راستش ما کمی هم خوش‌شانس بودیم با اینکه دو پنالتی به حریف دادیم توانستیم پیروز بشویم. آنچه باعث شد برتری در نتیجه را حفظ کنیم بازی کردن با جان و دل بود."

4416