حرف‌های تند په په علیه داور آرژانتینی بازی پرتغال - مراکش: جام را همین الان به آرژانتین بدهند!

حرف‌های تند په په علیه داور آرژانتینی بازی پرتغال - مراکش: جام را همین الان به آرژانتین بدهند!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی مراکش موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی پرتغال را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته ماتئو لاهوز داور بازی آرژانتین و هلند بود و یک قضاوت پر از کارت زرد و بحث بر انگیز را داشت. لیونل مسی و آرژانتینی ها انتقاد های تندی به داور اسپانیایی داشتند.

اکنون داور بازی پرتغال و مراکش، فاکوندو تیو از کشور آرژانتین بود. په په پس از بازی مقابل مراکش به نظر می رسید که از داوری بازی اصلا راضی نبود و در گفت و گو با خبرنگاران انتقاد های تندی را خطاب به او مطرح کرد:" غیر قابل قبول است که یک داور از آرژانتین را برای قضاوت بازی ما و مراکش بگذارند. خصوصا پس از اتفاقی که دیشب مسی رقم زد و در مورد داوری انتقاد کرد. با آن چه من امروز دیدم آن ها از همین حالا می توانند جام را به آرژانتین بدهند."

گفتنی است که په په پس از بازی تیم ملی پرتغال و تیم ملی مراکش از بازی های ملی خداحافظی کرده است و دیگر قرار نیست که در تیم ملی پرتغال بازی کند و به نظر می رسد به همین دلیل او به راحتی حرف های بی پروایی را خطاب به داور مسابقه و همچنین فیفا مطرح کرده است.

1470