پیام باتیستوتا در مورد رکورد جدید مسی

پیام باتیستوتا در مورد رکورد جدید مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی می خواهد آخرین جام جهانی دوران فوتبالش را با قهرمانی به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، لئو رهبر تیم ملی آرژانتین در جام جهانی بوده است و در بازی مقابل هلند هم در وقت قانونی و هم در ضربات پنالتی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. لئو شب گذشته با گلی که در وقت قانونی به ثبت رساند، به ده گل در جام جهانی رسید و با رکورد گابریل باتیستوتا به عنوان گلزن ترین آرژانتینی تاریخ جام جهانی برابری کرد.

باتیستوتا در سه جام جهانی 1994 ، 1998 و 2002 حضور داشت و در دوازده بازی ده گل به ثمر رساند که آرژانتین در این سه دوره هرگز به نیمه نهایی نرسید در حالی که مسی در پنج جام جهانی حضور داشته و در 24 بازی به ده گل رسیده است. حالا مسی این فرصت را دارد تا از باتیستوتا عبور کند.

حالا باتیستوتا در پیامی به مسی به خاطر رسیدن به رکورد گلهای خودش تبریک گفته است:" لئوی عزیز، مبارک باشد. 20 سال این رکورد متعلق به من بود و از آن لذت بردم. حالا باعث افتخار و خرسندی من است که این رکورد را با تو شریک شوم. با تمام وجودم منتظرم تا در بازی بعدی بتوانی از من سبقت بگیری."

مسی حداقل دو بازی دیگر در جام جهانی فرصت دارد و اگر فقط یک گل دیگر بزند، به تنهایی به گلزن ترین آرژانتینی تاریخ جام جهانی تبدیل می شود.

4125