دستمزد دستیاران کی‌روش بیشتر از دریافتی سرمربی پرتغالی

دستمزد دستیاران کی‌روش بیشتر از دریافتی سرمربی پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای یک سایت خبری، رقم پرداختی فدراسیون فوتبال به دستیاران کارلوس کی‌روش، بیشتر از رقمی بوده که فدراسیون به حساب سرمربی تیم ملی واریز کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی تاج در کنفرانس خبری‌ای که به بهانه بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ترتیب داده بود، درباره رقم پرداختی به مربی پرتغالی و همکارانش گفته بود:" قرارداد کی روش را موقت لحاظ کردیم.ماهی ۵۰ هزار یورو.دستیارانش ماهی ۳۰ هزار یورو. از کی‌روش تشکر می کنم که این مسئولیت را پذیرفت. برای او حُسن است که پنجمین حضورش در جام جهانی را تجربه می کند.مطمئنم نظم قوی به نیمکت و رختکن و اردوها برمی گردد."

با توجه به همکاری 4ماهه کی‌روش با فدراسیون فوتبال، دریافتی 200 هزار یورویی او از فدراسیون فوتبال صحت دارد اما نکته عجیب، پرداختی این مجموعه به دستیاران اوست.

سایت خبرآنلاین از قول یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که نامش فاش نشده، اعلام کرده که  دستمزد دستیاران سرمربی تیم ملی ماهیانه ۸۰ هزار یورو بوده که در طول چهار ماه به عدد ۳۲۰ هزار یورو می‌رسد. خبرآنلاین نوشته این درحالی است که در فوتبال دنیا عرف به این شکل است که مجموع قرارداد دستیاران یک سرمربی تقریبا نصف قرارداد اوست که این مسئله در اینجا رعایت نشده است. 

کی روش در دومین دوره حضورش در تیم ملی فوتبال ایران، 9 و یا به روایتی 10 دستیار داشته است که این تعداد بالا، مطمئنا مجموع دستمزد آنها را بالا می برد. البته کی روش در جام جهانی 2018 روسیه و جام ملتهای آسیای 2019 امارات، 12 دستیار داشت که با توجه به دستیاران پروازی این تعداد حتی به 20 دستیار هم رسیده بود!

1984