واکنش فن خال به باخت مقابل آرژانتین: آن‌ها وقت‌کشی کردند

واکنش فن خال به باخت مقابل آرژانتین: آن‌ها وقت‌کشی کردند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین پس از تساوی دو بر دو توانست در ضربات پنالتی تیم ملی هلند را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر شود و باید دید که در مرحله بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، لوییس فن خال سرمربی تیم ملی هلند پس از این بازی گفت:" نمی‌توانید بگویید بد کار کردیم چون در 20 بازی‌ای که سرمربی هلند بودم، حتی یک بار هم نباختیم. رختکن ما کاملا ناامید است اما از همه بازیکنانم تشکر کردم. این بهترین تیمی بود که تجربه کار با آن را داشتم."

فن خال درباره ضربات پنالتی و همچنین مساوی کردن بازی پس از دریافت دو گل گفت:" کل سال را تمرین پنالتی کردیم اما بازهم خراب کردیم. دوست داشتم صحنه پنالتی بازبینی شود. آرژانتینی‌ها فقط وقت‌کشی می‌کردند. اگرچه دلیل باخت ما داور نبود، خودمان مساوی کردیم."

سرمربی تیم ملی هلند درباره دروازه بان تیم ملی آرژانتین یعنی امیلیانو مارتینز و جنگ لفظی با او گفت:" کمی اسپانیایی متوجه می‌شوم. پس از بازی دروازه‌بان آرژانتین آمد و به من گفت که خیلی حرف می‌زنی!"

در هر صورت آرژانتین راهی مرحله نیمه نهایی شده است و کار شاگردان فن خال در همین جا به پایان رسید. بازی هلند و آرژانتین شاید جنجالی ترین بازی جام جهانی 2022 قطر بود.

1471