نخستین میزبانی بین المللی ایران از مسابقات تنیس غرب آسیا

نخستین میزبانی بین المللی ایران از مسابقات تنیس غرب آسیا

پایگاه خبری فوتبالی – قرار است برای نخستین بار مسابقات تنیس غرب آسیا به میزبانی ایران برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، داود عزیزی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس غرب آسیا در ایران گفت: خوشبختانه پس از رایزنی کمیته بین المللی فدراسیون تنیس کشورمان و مدیر توسعه تنیس غرب آسیا در خصوص برگزاری مسابقات تنیس غرب آسیا در ایران و با موافقت فدراسیون جهانی تنیس (ITF) میزبانی این دوره از رقابت ها به ایران واگذار شد.

وی افزود: این رقابت ها برای نخستین بار در رده سنی کمتر از ۱۲ سال در کشورمان برگزار خواهد شد که طی آن ورزشکاران در دو بخش دختران و پسران از ۷ تا ۱۲ فرودین ماه در تهران به مصاف هم می روند.

وی تصریح‌کرد : پیش از این فدراسیون تنیس کشورمان در سال ۹۶ این مسابقات را در رده سنی کمتر از ۱۳ سال برگزار کرده و‌ ما امیدواریم با رایزنی های انجام شده و پس از وقفه ای چند ساله، شرایط برگزاری مسابقات بین المللی فیوچرز نیز در ایران مهیا شود.

عزیزی از برگزاری ۹ رویداد بین المللی در رده سنی کمتر از ۱۸ سال در سال ۲۰۲۳ خبر داد و تاکید کرد: نخستین رویداد بین المللی ما در سال ۲۰۲۳ از اول بهمن ماه سال جاری در زمین های المپیک کیش آغاز خواهد شد که طی آن تنیسورهای در دو بخش آقایان و بانوان برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

6442