عکس؛ وقتی مسی برخلاف همه بازیکنان آرژانتین به سراغ امیلیانو مارتینز رفت

عکس؛ وقتی مسی برخلاف همه بازیکنان آرژانتین به سراغ امیلیانو مارتینز رفت

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر در ضربات پنالتی تیم ملی هلند را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله نیمه نهایی شود و اکنون آرژانتینی ها در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف تیم ملی کرواسی خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، پس از این که لوتارو مارتینز پنالتی آخر آرژانتینی ها را به گل تبدیل کرد و پیروزی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی هلند قطعی شد، تمام بازیکنان آرژانتینی به سمت لوتارو مارتینز هجوم بردند اما لیونل مسی که کاپیتان و ستاره تیم ملی آرژانتین است، به سمت امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین رفت و بدین ترتیب او را بلند کرد و پیروزی را با او جشن گرفت.

امیلیانو مارتینز دو پنالتی اول تیم ملی هلند را گرفت و بدین ترتیب نقش بسیار پر رنگی در پیروزی آرژانتینی ها مقابل هلند داشت و به همین دلیل مسی به سمت او رفت تا پیروزی را به دروازه بان آرژانتینی ها تبریک بگوید.

امی مارتینز با عملکرد خوب خود کمک زیادی به قهرمانی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه ریکا کرده بود و اکنون او می خواهد نهایت تلاش خود را برای قهرمانی آرژانتین در جام جهانی داشته باشد.

1470