لاله‌های نارنجی در ضیافت پنالتی‌ها پرپر شدند/ دستان مارتینز، مسی و یارانش را به نیمه نهایی برد

لاله‌های نارنجی در ضیافت پنالتی‌ها پرپر شدند/ دستان مارتینز، مسی و یارانش را به نیمه نهایی برد

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین در یک بازی جنجالی و پرخطا توانست از سد هلند عبور کند و حریف کرواسی در مرحله نیمه نهایی شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های آرژانتین و هلند از ساعت 22:30 جمعه شب به وقت تهران در استادیوم لوسیل به قضاوت متئو لاهوز به مصاف هم رفتند. در مرحله یک هشتم نهایی، هلند با نتیجه سه بر یک از سد آمریکا گذشت و آرژانتین با نتیجه دو بر یک استرالیا شکست داد. 

در نیمه اول آرژانتین هجومی تر بازی را آغاز کرد، اما در کل شاهد بازی خوبی نبودیم و هلند نیز حملات خطرناکی خلق نکرد. بالاخره در دقیقه 35 پاس بسیار زیبای لیونل مسی در عمق به مولینا رسید و او توانست دروازه نوپرت را باز کرد تا آلبی سلسته با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت. 

در نیمه دوم نیز آرژانتین در دقیقه 73 صاحب ضربه پنالتی شد و مسی اختلاف را دو برابر کرد. در حالی که همگان فکر می‌کردند که بازی تمام شده که وگهوست با ضربه سر اختلاف را در دقیقه 83 به حداقل رساند و در نهایت در دقیقه 90+9 روی یک کار جالب ایستگاهی، وگهوست گل دوم را زد تا امید به اردوی هلند برگردد. 

در وقت های اضافی شاگردان فن خال کاملاً عقب کشیده بودند و آلبی سلسته تیم برتر میدان بود. آرژانتینی ها موقعیت های بسیار خطرناکی طراحی کردند، اما در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. 

ضربات پنالتی

برای هلند کوپمایرز، وگهوست و لوک دی یونگ گلزنی کردند اما ویرجیل فن دایک و برگهویس پنالتی های خود را از دست دادند.

برای آرژانتین لیونل مسی، پارادس، مونتیل گلزنی کردند و انزو فرناندز پنالتی‌اش را از دست داد، اما در نهایت آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. 

4416