تیم ملی اسپانیا در جام جهانی بعدی چه ترکیبی خواهد داشت؟

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی بعدی چه ترکیبی خواهد داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 قطر عملکرد جالب و قابل قبولی نداشت چرا که شاگردان لوئیز انریکه تنها توانستند یک پیروزی به دست بیاورند و در مرحله یک هشتم نهایی هم از دور رقابت ها کنار رفتنند.

به گزارش فوتبالی، با برکناری لوییز انریکه،  لوئیز دلافوئنته به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انتخاب شد و باید دید که عملکرد او در لاروخا به چه شکل خواهد بود. اسپانیا اگر چه عملکرد خوبی در جام جهانی 2022 قطر نداشت اما یک نسل ویژه از بازیکنان جوان را رونمایی کرد که می توانند در جام جهانی بعدی برای تیم ملی اسپانیا اثر بخش باشند.

ترکیب تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی 2026 که در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می شود، می تواند بدین صورت باشد:

دروازه بان

اونای سیمون: او در جام جهانی 2026، 29 ساله می شود و به نظر می رسد رقیبی برای جایگاه خود در تیم ملی اسپانیا نخواهد داشت.

مدافع راست

خوزه آنخل کارامونا: سزار آزپیلیکوئتا در حال حاضر 33 ساله است و دنی کارواخال هم 31 سال دارد. به نظر می رسد این مدافع راست جوان که در سویا توپ می زند، بتواند 4 سال دیگر مدافع راست تیم ملی اسپانیا باشد.

مدافع های وسط

پائو تورس و آیمریک لاپورته: این دو مدافع وسط در حال حاضر در اسپانیا بی رقیب هستند و با پایان دوران مدافعانی مثل پیکه و راموس به نظر می رسد که این دو بازیکن تا سال ها زوج خط دفاعی اسپانیا خواهند بود.

مدافع چپ

آلخاندرو بالده: با به پایان رسیدن دوران جوردی آلبا و بالا رفتن سنش، به نظر می رسد که مدافع چپ جدید بارسلونا یعنی آلخاندرو بالده گزینه مناسبی برای تیم ملی اسپانیا در پست مدافع چپ باشد.

هافبک های وسط

رودری، پدری و گاوی: به نظر می رسد هیچ حرف و حدیثی درباره خط هافبک تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی 2026 وجود نخواهد داشت!

مهاجم ها

یرمی پینو: این بازیکن فرصتی برای بازی در جام جهانی 2022 به دست نیاورد اما در جام جهانی 2026، 23 ساله می شود و می تواند وارد ترکیب ثابت اسپانیایی ها شود.

آنسو فاتی: فاتی اگر بتواند مصدومیت های خود را کنترل کند می تواند تبدیل به ستاره اسپانیایی ها شود.

فران جوتگلا: این بازیکن که در کلوب بروژ بلژیک توپ می زند و قبلا در بارسلونا حضور داشته است، اساسا یک مهاجم نوک است و در حال حاضر 23 سال دارد اما تا 4 سال دیگر 27 ساله می شود. او در باشگاه خود عملکرد خوبی داشته است و با توجه به عملکرد نا امید کننده مهاجمی مثل فران تورس، او بتواند در جام جهانی بعدی فیکس شود.

گزارش از سروش جهان راد/ پایگاه خبری فوتبالی

1470