واکنش سرمربی آرژانتین به رویارویی با هلند

واکنش سرمربی آرژانتین به رویارویی با هلند

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (جمعه) از ساعت 22:30 تیم ملی آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی هلند می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم می تواند راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شود.

به گزارش فوتبالی، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین پیش از رویارویی با تیم ملی هلند در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" مقابل تیمی قدرتمند بازی خواهیم کرد اما ما می توانیم بر اساس تاکتیک های آن ها بازی خود را پیاده کنیم. اگر آن ها مسی را یارگیری کنند، ما نیز مطابق آن واکنش نشان می دهیم. این را می دانیم. مهم این است که بدانیم چگونه به هلند حمله کنیم و به آن ها آسیب بزنیم و فراتر از هر چیزی، بدانیم چگونه از حملات آن ها در امان بمانیم. چندین روز زمان داشتیم تا برای بازی آماده شویم."

اسکالونی درباره این که ممکن است بازی هلند و آرژانتین مثل جام جهانی 2014 به ضربات پنالتی کشیده شود گفت:" تمرین کرده ایم. احتمالات را می دانیم. شما می توانید هر چقدر می خواهید تمرین کنید اما زمانی که در جام جهانی قرار است پنالتی بزنید، اهمیتی ندارد چقدر تمرین کرده اید. فشار بازی ها، اتفاقات لحظه و همه چیز تاثیرگذارند. امیدواریم بازی به پنالتی کشیده نشود و زودتر پیروز شویم."

1470