شادی ریاض آماده برای جانشینی پیکه در بارسلونا

شادی ریاض آماده برای جانشینی پیکه در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بازنشستگی ناگهانی جرارد پیکه در اواسط فصل موجب شد تا یک مدافع از لیست ژاوی هرناندز کم بشود و اکنون سرمربی آبی و اناری ها به دنبال این است تا جای او را در لیست خود پر کند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اوضاع مالی باشگاه بارسلونا و قوانین مالی لالیگا، شرایط به شکلی نیست که لاپورتا بتواند به سراغ خرید یک مدافع گران قیمت و با کیفیت برود و این قضیه موجب می شود تا بارسا به دنبال آوردن یک مدافع از آکادمی خود باشد.

به گفته گابریل سانز، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، شادی ریاض، مدافع 19 ساله که متولد اسپانیا است اما اصالتی مراکشی دارد، آماده است تا از وارد ترکیب اصلی بارسلونا شود. این بازیکن اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان بارسلونا مقابل اوساسونا انجام داده است و بدین ترتیب می تواند به شاگردان ژاوی هرناندز کمک کند.

بارسلونا سعی کرده که دوباره از آکادمی خود استفاده قابل توجهی داشته باشد و شاهد آن هستیم که بازیکنانی مثل گاوی، پدری، فاتی و ... راهی تیم اصلی بارسلونا شده اند و اکنون شادی ریاض هم می تواند نفر بعدی باشد. این بازیکن سابقه بازی برای تیم ملی زیر 20 ساله های مراکش را هم در کارنامه خود دارد.

1470