تصویری جالب از شوخی با مهاجم رئال مادرید در تمرین برزیل

تصویری جالب از شوخی با مهاجم رئال مادرید در تمرین برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی قطر باید مقابل کرواسی قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، برزیل برای کسب پیروزی و صعود به نیمه نهایی پا به زمین می گذارد که در صورت برنده شدن باید در نیمه نهایی به مصاف برنده بازی هلند و آرژانتین بروند.

یکی از ویژگی های جالب رختکن برزیل مربوط به شاد بودن بازیکنان است و این مسئله را می توان در شادی های پس از گل بازیکنانشان در بازی با کره جنوبی هم دید که همه بازیکنان برزیل دور هم جمع می شدند و حرکات موزون انجام می دادند و حتی تیته سرمربی تیمشان را هم در این خوشحالی ها دخیل کردند.

حالا تصویر جالبی از تمرین تیم ملی برزیل منتشر شده است که در آن به نظر می رسد که لوکاس پاکتا و  نیمار در کنار دو عضو دیگر تیم ملی برزیل در حال کشیدن دست و پاهای وینیسیوس جونیور هستند. در حقیقت ستاره رئال مادرید یکی از بازیکنان درخشان سلسائو در جام جهانی بوده است و با یک گل و دو پاس گل نمایش خوبی داشته است. وینیسیوس در کنار نیمار از مهمترین بازیکنان برزیل به شمار می روند. این ستاره اخیرا به تمجید از نیمار و پاکتا هم پرداخته است و گفته که این دو  بازیکن در موفقیتش در تیم ملی برزیل نقش داشته اند. برزیل با بازیهای درخشان اخیرش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی به شمار می رود.

4125