باید با تلاش تیمی مسی را مهار کنیم

باید با تلاش تیمی مسی را مهار کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول از خطرات رویارویی با لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین به خوبی آگاه است. 

به گزارش فوتبالی، روزهای حساس جام جهانی فرا رسیده و جمعه دو تیم بزرگ و پرهوادار آرژانتین و هلند در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت و در قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اما چشم بسیاری از طرفداران فوتبال به رویارویی ویرجیل فن‌دایک و لیونل مسی در این مسابقه است و ستاره باتجربه تیم ملی هلند مدعی شد آنها تنها با داشتن یک برنامه مناسب می توانند جلوی درخشش کاپیتان آلبی سلسته در این دیدار را بگیرند.

به نقل از سایت آ اس، مسی در حال حاضر 3 گل برای آلبی سلسته در جام جهانی 2022 قطر به ثمر رسانده و فن دایک درباره تقابل با این نابغه 35 ساله گفت: "بزرگ‌ترین مشکل ما با او، زمانی است که هلند در حال حمله کردن می‌باشد، اما مسی در جایی از زمین ایستاده و تکان نمی خورد. اگر توپ را از دست بدهیم، باید در اسرع زمان، سازماندهی شویم و دفاع را سروسامان دهیم. بازیکنان آرژانتین همیشه به دنبال مسی می گردند تا توپ را به او برسانند. بازی کردن مقابل مسی یک افتخار بزرگ است. تکی نمی شود مسی را مهار کرد، بلکه باید با تلاش تیمی او را متوقف کنیم."

4416