مدیربرنامه‌های مهاجم گل نزن آرژانتین: به او گیر ندهید، چون مصدوم است

مدیربرنامه‌های مهاجم گل نزن آرژانتین: به او گیر ندهید، چون مصدوم است

پایگاه خبری فوتبالی - مدیربرنامه های لوتارو مارتینز مهاجم تیم ملی آرژانتین و اینتر فاش کرد که موکش با مصدومیت زانو در جام جهانی 2022 بازی می کند و ممکن است دلیل ناکامی‌اش در این تورنمنت همین موضوع باشد. 

به گزارش فوتبالی، لوتارو مارتینز یکی از ستاره های خاموش در جام جهانی بوده. او علیرغم درخشش در پیراهن اینتر، اصلاً نتوانسته برای آلبی سلسته در حد انتظارات هواداران بازی کند و در بازی گذشته مقابل استرالیا چند موقعیت تک به تک و طلایی را از دست داد تا رسانه‌ها به انتقاد از بازی‌اش بپردازند. حالا بعد از گذشت چند روز، وکیل این ستاره فاش کرد که او درد زیادی در زانویش حس می کند. 

به نقل از سایت گل، آلخاندرو کاماچو مدیربرنامه های لوتارو مارتینز، در مصاحبه ای با ایستگاه رادیو آرژانتینی La Red در این باره گفت: "لوتارو به خاطر درد زیادی که در زانویش حس می‌کند، مجبور به تزریق کردن دارو و دوا شده است. او خیلی سخت تلاش می کند تا درد را از بین ببرد و اگر این اتفاق سریع رخ دهد، پرواز کردن او را در زمین خواهید دید. مارتینز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. او ذهن بسیار قوی دارد، اما گل هایی که در بازی مقابل عربستان مردود اعلام شد، باعث شد تا کمی حالش بد شود."

4416