رسمی؛ مهاجم رئال مادرید از فوتبال ملی بازنشسته شد

رسمی؛ مهاجم رئال مادرید از فوتبال ملی بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - حذف از مرحله گروهی جام جهانی به معنی پایان تلخ نسل طلایی فوتبال بلژیک بود.

به گزارش فوتبالی، نسل طلایی فوتبال بلژیک با حضور در نیمه نهایی جام جهانی 2018 تاریخ ساز شده بود اما ناکامی در یورو و جام جهانی باعث شد تا روبرتو مارتینز تصمیم به جدایی بگیرد و به نظر می رسد که تعداد زیادی از بازیکنان باتجربه فوتبال بلژیک نیز تصمیم گرفته اند که از این تیم جدا بروند و جای خود را به نسل جدید و جوان تر ها بدهند.

یکی از این نفرات ادن هازارد بازیکن رئال مادرید است که با وجود حمایت شدید روبرتو مارتینز عملکرد ضعیفی در جام جهانی داشت. ادن در سه سال و نیم اخیر در رئال مادرید هم عملکرد ناموفقی داشته و با وجود این که در بخش اول فصل در رئال نیمکت نشین بود، با حمایت مارتینز در ترکیب اصلی بلژیک در دو بازی اول جام جهانی قرار گرفت و نیمکت نشین شد. شایعاتی هم در مورد درگیری لفظی هازارد با ورتونگن در رختکن بلژیک مطرح شده بود.

هازارد حالا با انتشار پیامی اینستاگرامی بازنشستگی خود را از فوتبال ملی اعلام کرده و نوشته است:"امروز یک برگ جدید رقم خورد. از مهربانی شما تشکر می کنم. از حمایت بی چون و چرای شما ممنونم. از تمامی خوشحالی هایی که از سال 2008 با هم شریک شدیم، تشکر می کنم. تصمیم گرفتم به دوران فوتبال ملی خود پایان بدهم. جانشین ها آماده هستند. دلم برایتان تنگ می شود، بچه ها."

4125