اولین هت‌تریک جام جهانی 2022 قطر ثبت شد

اولین هت‌تریک جام جهانی 2022 قطر ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه 6 بر 1 تیم ملی سوئیس را شکست دهد و با عبور از مرحله یک هشتم نهایی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گونسالو راموس ستاره ویژه تیم ملی پرتغال بود و با درخشش خود نشان داد که اعتماد فرناندو سانتوس به او بیهوده و بی دلیل نبوده است. در ترکیب ابتدایی تیم ملی پرتغال، فرناندو سانتوس از گونسالو راموس در کنار ژائو فلیکس استفاده کرده بود و خبری از کریستیانو رونالدو نبود. راموس با درخشش خود نشان داد که لیاقت فیکس شدن را داشته است.

گونسالو راموس در دقایق 17، 51 و 67 سه گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رساند و بدین ترتیب هت تریک کرد. این هت تریک، اولین هت تریک جام جهانی 2022 قطر بود و بدین ترتیب پس از 56 بازی در جام جهانی 2022 قطر بالاخره شاهد اولین هت تریک بودیم.

کمتر کسی فکرش را می کرد اولین هت تریک جام جهانی را یک پسر 21 ساله به نام گونسالو راموس ثبت کند اما او این کار را انجام داد و اکنون نام خود را در این دوره از بازی های جام جهانی ثبت کرده است و باید دید که سرمربی پرتغال در بازی های بعدی به چه شکل از او استفاده خواهد کرد.

1470