خط و نشان پرتغال برای رقبا؛ یاران رونالدو سوئیس را 6 تایی کردند

خط و نشان پرتغال برای رقبا؛ یاران رونالدو سوئیس را 6 تایی کردند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه 6 بر 1 تیم ملی سوئیس را شکست دهد و بدین ترتیب با پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، فرناندو سانتوس در این بازی کریستیانو رونالدو را در ترکیب ابتدایی خود قرار نداده بود و از زوج گونچالو راموس و ژائو فلیکس در خط حمله خود استفاده کرده بود؛ زوجی که درخشان ظاهر شد. گونچالو راموس در این بازی ستاره بی چون و چرای پرتغالی ها بود و سه گل به ثمر رساند و هت تریک کرد. گل های دیگر پرتغال توسط په په، رافائل گوئررو و رافائل لیائو به ثمر رسید.

همان طور که گفته شد کریستیانو رونالدو در این بازی در ترکیب ابتدایی تیم ملی پرتغال نبود و در دقیقه 73 به جای ژائو فلیکس وارد زمین شد و حدود 20 دقیقه بازی کرد. باید دید که فرناندو سانتوس به رونالدو مقابل تیم ملی مراکش بازی می دهد یا شرایط برای او به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

به نظر می رسد که پرتغال برای رقبای خود در این جام خط و نشان کشیده است. پرتغال در صورت پیروزی در یک چهارم نهایی مقابل مراکش راهی نیمه نهایی می شود که در آن جا باید با برنده بازی فرانسه و انگلیس روبرو شود.

1470