تمسخر انتقال رونالدو به النصر توسط رستوران زنجیره‌ای

تمسخر انتقال رونالدو به النصر توسط رستوران زنجیره‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو مورد تمسخر صفحه توییتر رستوران زنجیره ای معروف KFC قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، در پی گزارشات در مورد توافق کریستیانو رونالدو با النصر با قراردادی 30 ماهه به ارزش 500 میلیون یورو، این خبر با واکنش های زیادی همراه شد. مهاجم 37 ساله پس از فسخ قرارداد با یونایتد بدون تیم مانده است و پس از شایعات بسیار حالا گفته می شود که ستاره پرتغالی با باشگاه النصر به توافق رسیده است. رونالدو در النصر سالانه 200 میلیون یورو درامد خواهد داشت.

حالا صفحه توییتر فست فود زنجیره ای KFC کنایه سنگینی رانصیب کریستیانو رونالدو کرده است. وینسنت ابوباکار ستاره کامرونی در ترکیب النصر حضور دارد و صفحه KFC نیز به همین بهانه با رونالدو شوخی کرد و نوشت:" رونالدو ذخیره خوبی برای ابوباکار خواهد بود!"

اگر رونالدو به النصر ملحق شود، باید در کنار ابوباکار در خط حمله قرار بگیرد. مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس در حال حاضر با پرتغال در جام جهانی حضور دارد اما در این تیم عملکرد خوبی نداشته و حتی برخی هواداران فوتبال پرتغال در نظرسنجی ها خواستار نیمکت نشینی فوق ستاره تیمشان شده اند. کریستیانو در قطر آخرین جام جهانی دوران فوتبالش را تجربه می کند و نمی خواهد شانس قهرمانی در مسابقات را از دست بدهد.

4125