«پدر و پسری» که باید همدیگر را از جام جهانی حذف کنند!

«پدر و پسری» که باید همدیگر را از جام جهانی حذف کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - روز جمعه در یک چهارم نهایی جام جهانی در قطر، رودریگو گوئس و لوکا مودریچ دو بازیکن رئال مادرید مقابل همدیگر قرار می گیرند، دو بازیکنی که رابطه بسیار خاصی با هم دارند.

به گزارش فوتبالی، مودریچ در پیراهن تیم ملی کرواسی باید علاوه بر رودریگو به مصاف وینیسیوس و میلیتائو نیز برود اما رابطه لوکا و رودریگو خیلی خاص است. رودریگو 21 ساله یکی از پدیده های جوان رئال مادرید به شمار می رود اما نکته این جاست که مودریچ فقط یک سال از پدرش بزرگتر است. همین نکته باعث شد تا رودریگو تصمیم بگیرد که مودریچ را "پدر" صدا بزند. رودریگو در این باره توضیح داد:"وقتی لوکا فهمید که پدرم یک سال از او کوچک تر است، باور نمی کردم. بعد از آن به من گفت که باید به او احترام بگذارم چرا که تقریبا همسن پدرم است."

مودریچ از سال 2012 در رئال مادرید حضور داشته و به یکی از اسطوره های باشگاه تبدیل شده است. رودریگو اخیرا گفته بود:" مودریچ واقعا به من کمک می کند. بازی کردن  با او خیلی اسان تر است و مثل پدر من است."

کرواسی با ضربات پنالتی بر ژاپن غلبه کرد و به یک چهارم نهایی جام جهانی رسید در حالی که برزیل برد قاطعانه ای در مقابل کره جنوبی کسب کرد. برزیل و کرواسی جمعه به مصاف هم می روند و باید دید که ایا مودریچ و رودریگو درون زمین با هم روبرو می شوند یا نه.

4125