تفاوت میان انریکه و ژاوی از نگاه ستاره بارسلونا

تفاوت میان انریکه و ژاوی از نگاه ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی ستاره تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا از تفاوت ها میان لوئیز انریکه و ژاوی هرناندز، دو سرمربی‌اش در عرصه ملی و باشگاهی گفت. 

به گزارش فوتبالی، فاتی در 78 بازی برای بارسلونا توانسته 22 گل به ثمر برساند و 9 پاس گل بدهد، در حالی که او برای لاروخا در 6 بازی موفق به زدن دو گل شده و اولین بار برای تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 مقابل ژاپن به میدان رفت. لاروخا در ادامه مسابقات باید از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مراکش برود و فاتی در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به تفاوت ها میان ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا و لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا گفت. 

فاتی در این باره گفت: "فکر می کنم هر سرمربی به سبک خودش به وقایع و اتفاقات و بازی نگاه می کند. هرکسی برای خودش راه و روش به خصوصی دارد. ژاوی و انریکه جزو مربیان صاحب سبک هستند و طبیعتاً تفاوت هایی میان آن دو وجود دارد. بالاخره انریکه در عرصه ملی مشغول است و ژاوی در باشگاه بارسلونا. من به هر دو به صورت متفاوت نگاه می کنم، چون به نظرم یکسان نیستند. سبک پرس کردن، حمله کردن، دفاع کردن و ... در تیم ملی و بارسلونا با هم متفاوت است."

4416