زلزله در تیم ملی آلمان؛ فلیک در آستانه استعفا

زلزله در تیم ملی آلمان؛ فلیک در آستانه استعفا

پایگاه خبری فوتبالی - یک زلزله بی سابقه در تیم ملی آلمان در راه است.

به گزارش فوتبالی، دومین حذف متوالی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی باعث شده تا تغییرات زیادی در راه باشد. اولیویر بیرهوف مدیر ورزشی تیم ملی آلمان از سمت خود استعفا داد و حالا برخی رسانه ها گزارش داده اند که هانسی فلیک نیز به احتمال زیاد به زودی استعفا خواهد داد.

فلیک در بیانیه ای اعلام کرده است که از جدایی بیرهوف خوشحال نیست چرا که اعتماد زیادی به او داشته است. این مربی توضیح داده است:" برای کادر فنی و من خیلی مشکل است که در این لحظات تصور کنیم که چطور ممکن است که جای خالی اولیور از نظر حرفه ای  و شخصی پر شود."

این در حالیست که فلیک پس از پیروزی پنجشنبه گذشته مقابل کاستاریکا و حذف از جام جهانی گفته بود:" در حال لذت بردن هستم. بازیکنان خوبی داریم که اینده خوبی دارند. انهایی که من را می شناسند، می دانند که باید به جلو حرکت کنیم."

استعفای بیرهوف اما همه چیز را تغییر داده است. فلیک در ادامه بیان کرد:" از نظر من، اولیور اولین رابط و یک دوست درون رختکن بود. پروژه ای را برای یورو 2024 در آلمان داشتیم و هدف مشترک ما روی آن بازیها بود."

گفته می شود که ماتیاس سامر اسطوره دورتموند قرار است که جایگزین بیرهوف شود و از سویی از توماس توخل به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت ژرمن ها اسم برده می شود. استعفای فلیک در حال حاضر دور از انتظار نیست.

4125