واکنش اشجاری به اخراج از چوکا

واکنش اشجاری به اخراج از چوکا

پایگاه خبری فوتبالی- حسن اشجاری پس از کش و قوس‌های زیادی که در اردوی تالشی‌ها وجود داشت با تصمیم مالک این باشگاه از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

حسن اشجاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی درباره دلیل جدایی از چوکا اینگونه توضیح داد: " ما در بیست روز گذشته و پیش از تعطیلی لیگ، جلسه‌ای با حضور علی نامداری مالک باشگاه در تهران برگزار کردیم که درباره شرایط همکاری و یا غیر از آن گفت‌و‌گو کردیم، خروجی آن جلسه منجر به امضای صورتجلسه‌ای شدکه طی آن مقرر گردید آقای نامداری تا روز 5 آذر 10 در صد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند تا دریافتی بازیکنان به سقف 20 درصد برسد و همچنین با توجه به اینکه به کادرفنی نیز مبلغی پرداخت نشده بود قرار شد 20 درصد واریز شود. این اتفاق در 5 آذر ماه رخ نداد و به همین علت اردوی ده روزه ما در تهران لغو شد."

سرمربی سابق چوکا در ادامه افزود: " همچنین در بخش دیگری از توافق طرفین مقرر شد البسه در اختیار تیم بگذارند که خبری نشد، در مقابل قرار بر این شد که ما در سه بازی پیش رو باید نتیجه مناسب را کسب می‌کردیم و اگر نتوانستیم با همان 20 درصد دریافتی و طلب سال قبل از تیم جدا می شدیم. هیچکدام از شروط مندرج در صورت جلسه ای که خودشان نوشته بودند و ما فقط امضا کردیم رعایت نشد."

اشجاری در ادامه گفت: "مجموع پولی که آقای نامداری به تیم پرداخت کردند 199 میلیون تومان بود  که بخش زیادی از این پول را به بدهی های گذشته اختصاص دادند و قرار بود بابت 10 درصد قرارداد مجموعه تیم، مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون تومان  به تیم تزریق شود اما این موضوع هم عملیاتی نشد."

سرمربی سابق تالشی‌ها در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دلیل اصلی نتیجه نگرفتن چوکا اشاره کرد و گفت: " به نظر شما چرا من بعد از کسب نتیجه در لیگ دو به همراه چوکا از این تیم جدا شدم؟ ما حتی آب معدنی هم سر تمرین نداشتیم، 13 هفته از لیگ گذشته و من 4درصد قراردادم را گرفته ام که از همین 4 درصد نصف آن را برای تیم آب معدنی و امکانات مهیا کرده ام و با کمک دوستان حدود 150 میلیون تومان برای بازیکنان لباس خریده ام، یک تیم 500 میلیون تومان هزینه البسه دارد که فکر نمی کنم بیشتر از 50 میلیون داده باشند."

مشکلات چوکا به همین موارد ختم نمی‌شود. ادامه صحبتهای اشجاری را بخوانید:" ما 21 بازیکن غیر بومی داریم که به این بازیکنان  نه وعده غذایی می دهید و نه پول اجاره، بازیکن با چه روحیه و توانی می تواند به تمرین  و بازی دلخوش باشد. من در این 9 هفته ای که سرمربی تیم بودم هزینه ای مربوط به مکمل های غذایی را هم از جیبم پرداخت کردم حتی در بازی های داخل خانه اردو نداشتیم،  فقط یک بار تیم به اردو رفت و در هتل اقامت داشت که هنوز همان هتل هم از این باشگاه طلبکار است، باشگاه از راننده اتوبوس تا هتل های محل اقامتش بدهکار است."

سرمربی برکنار شده چوکا در بخش آخر صحبتهایش، پاسخ مصاحبه چند وقت قبل نامداری را داده که مدعی شده بود اشجاری عددی نیست!:" ایشان چه چیزی به ما داده که با اخراج بنده را تهدید می کنند، هر لحظه هم مصاحبه می کنند که من عددی نیستم، من نمی خواهم جواب ایشان را بدهم. چرا من را اخراج نمی کنند؟ با هیچ رسانه رسمی هم گفت و گو نمی کند و فقط از طریق صفحات هواداری و رسانه های محلی صحبت می کند و می گوید من عددی نیستم، اگر من عددی نیستم چرا توانستم تیم را به لیگ دسته اول برسانم. آن زمان هم تیم از هم گسیخته بود و من به کمک غیرت بازیکنان تیم را به لیگ دسته اول آوردیم، 11 هفته بدون باخت بودیم، نه قراردادم را گرفته ام و نه پاداش."

6621