توضیح کاپیتان چلسی در مورد رد کردن پیشنهاد بارسلونا

توضیح کاپیتان چلسی در مورد رد کردن پیشنهاد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپیلیکوئتا دچار مصدومیت شده است و امروز مشخص می شود که آیا از نظر بدنی آماده بازی مقابل مراکش خواهد بود یا نه.

به گزارش فوتبالی، آزپیلیکوئتا در مصاحبه با رادیو کادناسر در مورد جام جهانی صحبت کرد:" باید این را در نظر بگیریم که الان کجا هستیم. با آرامش شرایط را مد نظر قرار می دهیم و تلاش خود را انجام می دهیم تا دستاوردهای زیادی داشته باشیم. تیم با جاه طلبی و امید زیادی ظاهر می شود تا بازی خوبی مقابل مراکش داشته باشد و به یک چهارم نهایی صعود کند. حالا به بخش مهم فصل رسیده ایم و باید ثابت کنیم که چه توانایی هایی داریم. امید و انگیزه زیادی داریم. همه فکر می کردند که مرحله راهیابی آسان است اما ایتالیا حذف شد و پرتغال به پلی آف رفت. بازی مقابل ژاپن؟ وقتی شنیدم که کاستاریکا جلو افتاده و حذف شده ایم، دچار ترس و دلهره شدم. از معدود تیم های ملی هستیم که شبیه یک تیم کامل هستیم و با تلاش روزمره و تعهد تیمی مدل خود را می سازیم."

وی در مورد پاسخ منفی به پیشنهاد بارسلونا در تابستان گذشته هم صحبت کرد:" در چلسی کمتر از 30 بازی انجام داده بودم و بازیکن ازاد بودم. در زندگی ام این اتفاق برایم رخ نداده بود اما مالکان جدید آمدند و به من گفتند که روی من حساب می کنند. لندن خانه من است و بچه هایم به زبان انگلیسی بهتر از اسپانیایی صحبت می کنند. وقتی این تصمیم را گرفتم، تصور می کنم که ژاوی درک کرد. وقتی دلایل تصمیم ها مشخص باشد، همه درک می کنند."

4125