اگر مارادونا الان بازی می‌کرد، چقدر قیمت داشت؟

اگر مارادونا الان بازی می‌کرد، چقدر قیمت داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - قیمت های بازیکنان در سالهای اخیر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و حالا برخی به این فکر می کنند که اگر ستارگان قدیمی دنیا نظیر دیگو ارماندو مارادونا و رونالدو نازاریو همچنان بازی می کردند، چقدر قیمت داشتند.

به گزارش فوتبالی، وبسایت PlayRatings بر اساس الگوریتم خود اعلام کرده است که اگر مارادونا قرار بود در فصل 87-1986 که اسکودتو را برد، به تیمی منتقل شود، باید برای انتقالش 390 میلیون پوند پرداخته می شد.

با بررسی برخی از انتقال های گرانقیمت تاریخ فوتبال نظیر پیوستن نیمار به پی اس جی، برخی از انتقال های دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته است. به طور مثال با احتساب تورم کنونی، اینتر باید برای جذب رونالدو نازاریو 400 میلیون پوند می پرداخت در حالی که مبلغ انتقال مارادونا به ناپولی به 300 میلیون پوند می رسید.

مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین حدود دو سال پیش به علت قصور پزشکی جان خود را از دست داد اما همچنان یکی از بزرگترین اسطوره های فوتبال به شمار می رود. رونالدو نازاریو نیز در دوران اوجش بازیکنی مهارنشدنی به شمار می رفت هر چند که مصدومیت های پرشمار مانع از آن شد که کیفیت واقعی خود را ارائه بدهد و بازیهای زیادی را به علت مصدومیت ها از دست داد.

4125