قهرمانی در کوپا آمریکا چه تاثیری روی لیونل مسی گذاشت؟

قهرمانی در کوپا آمریکا چه تاثیری روی لیونل مسی گذاشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که قهرمانی این تیم در کوپا آمریکا به لیونل مسی یک زندگی جدید هدیه داد. 

به گزارش فوتبالی، سال گذشته لیونل مسی پس از سال ها تلاش بالاخره توانست اولین جام ملی‌اش را با آلبی سلسته کسب کند و به همین دلیل، هفتمین توپ طلای دوران فوتبالی‌اش را نیز به دست آورد تا فاصله‌اش با کریستیانو رونالدو بیشتر شود. حالا مسی دوباره در عرصه ملی این بار در جام جهانی 2022 می درخشد و توانسته تیمش را به جمع هشت تیم برتر جام برساند. 

به نقل از سایت گل، حالا سرخیو آگوئرو ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی درباره عملکرد لئو مسی به ESPN گفت: "لئو هرکاری که از دستش بربیاید، برای قهرمان کردن آرژانتین و چیزی که آرزوی همه ما مردم است، انجام خواهد داد. لئو خوشحال و تشنه موفقیت است. کوپا آمریکا زندگی او را تغییر داد و بهتر است اینطوری بگوییم که، به لئو زندگی جدید هدیه داد. بعد از کوپا آمریکا، لئو دوباره از بازی کردن برای آرژانتین لذت می برد، درست همانند زمانی که عضو تیم زیر 20 ساله ها بودیم. او با انتقادات مردم زندگی کرده و فینال های زیادی را باخته، اما کوپا آمریکا یک نقطه عطفی در زندگی مسی بود."

4416