عکس؛ خوش و بش امباپه با ستاره بارسلونا پس از پایان بازی

عکس؛ خوش و بش امباپه با ستاره بارسلونا پس از پایان بازی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ملی لهستان را شکست دهد و بدین ترتیب با عبور از مرحله یک هشتم نهایی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر شود و باید دید که فرانسوی ها در ادامه مسیر خود به چه شکل عمل خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی لهستان عملکرد بسیار خوبی داشت و دو گل برای خروس ها به ثمر رساند. در واقع درخشش امباپه بود که تیم ملی فرانسه را راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر کرد چرا که کیلیان امباپه علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند، به اولویه ژیرو هم پاس گل داد و ژیرو روی پاس امباپه بود که گل اول تیم ملی فرانسه را به ثمر رساند.

پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی لهستان، کیلیان امباپه و رابرت لواندوفسکی که ستاره بارسلونا است با هم خوش و بش کردند. لواندوفسکی در این بازی از روی نقطه پنالتی در دقیقه پایانی بازی تک گل تیم ملی لهستان را به ثمر رساند.

به طور کلی مشخص بود که زور تیم ملی لهستان به تیم ملی فرانسه نرسید و در این بازی شگفتی در کار نبود تا فرانسوی ها راهی مرحله بعد شوند.

1470