جام گیل/ تیم فوتبال پاس گیلان مغلوب شهرداری کلاچای شد

جام گیل/ تیم فوتبال پاس گیلان مغلوب شهرداری کلاچای شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه در شهرستان رشت برگزار شد، تیم فوتبال پاس گیلان با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم فوتبال شهرداری کلاچای شد.
در این مسابقه که از هفته یازدهم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال پاس گیلان از شرایط میزبانی خود سودی نبرد و با مغلوب شدن در این دیدار خانگی، نتوانست امتیازی را کسب کند.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته یازدهم این رقابت ها ، تیم فوتبال مهتاب بافت شفت با نتیجه یک بر صفر دخانیات رشت را شکست داد و تیم فوتبال شهرداری چوبرتالش با دو گل برابر تیم سرخ پوشان صومعه سرا به برتری رسید.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال هفت شهر گیلان و کادوس ماسال رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال مرغ مادر صومعه سرا در صدر مسابقات قرار دارد ، تیم های فوتبال سبحان داروی رشت و پاس گیلان نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل13 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.ک/3
7285/ 6158

انتهای پیام /*