بهانه جالب سرمربی آمریکا پس از حذف شدن مقابل هلند: ما دپای نداریم!

بهانه جالب سرمربی آمریکا پس از حذف شدن مقابل هلند: ما دپای نداریم!

پایگاه خبری فوتبالی - گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا از عملکرد تهاجمی تیمش در دیدار مقابل هلند گله کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در شروع مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، تیم‌های هلند و آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت، لاله های نارنجی با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. در این بازی، ممفیس دپای، دلی بلیند و دنزل دامفریز برای هلند گلزنی کردند و تک گل آمریکا را حاجی رایت به ثمر رساند تا هلند حریف آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی شود و آمریکا بعد از صعود از مرحله گروهی، با قطر خداحافظی کند و به خانه بازگردد. 

به نقل از سایت گل، برهالتر در این بازی از عملکرد خط حمله تیمش انتقاد و اعلام کرد که آن‌ها در مواقع حساس، قاطع عمل نکردند. او در این باره گفت: "ما بازیکنی مثل ممفیس دپای که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند نداریم. هلند توانست از تمام شانس های گلزنی اش در نیمه اول استفاده کند و غیر از این، تفاوت چندانی میان دو تیم ندیدم."

ممفیس دپای از زمان پیوستنش به بارسلونا هرگز نتوانسته با پیراهن این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. اما ستاره سابق منچستریونایتد با گلی که مقابل آمریکا به ثمر رساند، تعداد گل های ملی‌اش را به عدد 43 رساند و حالا فقط فن پرسی بیشتر از او گلزنی کرده است.

4416