رشفورد می‌تواند به یکی از بهترین‌های دنیا تبدیل شود

رشفورد می‌تواند به یکی از بهترین‌های دنیا تبدیل شود

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر کاپیتان کاپیتان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس به تمجید از هم تیمی‌اش، مارکوس رشفورد پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، رشفورد و هری مگوایر هر دو روزهای خوبی را در فصل 2022-23 سپری نمی‌کنند. آن‌ها شروع مناسبی با منچستریونایتد در لیگ نداشته‌اند، اما جام جهانی 2022 برای آن‌ها فرصتی شد تا دوباره بتوانند خودشان را احیا کنند. سه شیرها پس از صدرنشینی در گروه B، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سنگال خواهند رفت. 

به نقل از سایت گل، رشفورد دو گل در جام جهانی به ثمر رسانده است و حالا مگوایر درباره او گفت: "برای مارکوس خیلی خوشحالم. او استعداد زیادی دارد و با این کیفیت، می‌تواند به هرچیزی که می خواهد برسد و حتی روزی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان مطرح شود. فکر می کنم او باید بیشتر کار کند."

"در یک سال گذشته اتفاقات ناگوار زیادی در منچستریونایتد رخ داد که برای هیچ کس همچون مارکوس رشفورد خوشایند نبود. در کل حال یونایتد اصلاً خوب نبود. با این حال، مارکوس در این فصل با آزادی عمل بیشتری بازی می کند و همیشه لبخند روی لبش دارد. دوست داریم بار دیگر رشفورد به دوران اوجش بازگردد و من مطمئنم که او از پس هرکاری بر می‌آید."

4416