نکاتی که مقصد آینده رونالدو را لو می‌دهند

نکاتی که مقصد آینده رونالدو را لو می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی - آینده کریستیانو رونالدو روی هواست. این بازیکن پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد همچنان بدون تیم است و می تواند آزادانه با هر باشگاهی که بخواهد، قرارداد ببندد.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا اخباری مطرح شد که رونالدو در آستانه پیوستن به النصر عربستان قرار دارد و از ارقام نجومی و مبلغ بیش از 200 میلیون یورو در دو فصل صحبت می شد اما به نظر می رسد که کریستیانو برای ادامه فوتبالش قصد دارد که مسیر دیگری را انتخاب کند که با این تصمیم

سان گزارش داده است که اخیرا دو تا از خودروهای اسپورت کریستیانو رونالدو به شهر لیسبون منتقل شده اند. کادیلاک 150 هزار پوندی و بنتلی 300 هزار پوندی کریستیانو در کشور پرتغال رویت شده اند. در حقیقت رونالدو این خودروها را از منچستر به لیسبون منتقل کرده است که خیلی ها تصور می کنند که دلیل این تصمیم این است که کاپیتان تیم ملی پرتغال قصد اقامت در شهر لیسبون را دارد و بعید نیست که به باشگاه دوران نوجوانی اش یعنی اسپورتینگ ملحق شود.

دولورس آویرو مادر رونالدو بارها گفته که رویایش این است که پسرش را دوباره در پیراهن اسپورتینگ ببیند و هیچ بعید نیست که این ستاره خواسته مادرش را بپذیرد و برای آخرین سالهای پیش از بازنشستگی خود به لیگ پرتغال برگردد. رونالدو بدین ترتیب می تواند تا یورو 2024 در اسپورتینگ بماند و بعد از آن در سطح ملی و باشگاهی از فوتبال بازنشسته شود.

4125