فن خال و هلند به دنبال انتقام از یاران لیونل مسی

فن خال و هلند به دنبال انتقام از یاران لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر با نتیجه دو بر یک تیم ملی استرالیا را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شود و باید دید که آرژانتینی ها در ادامه تورنمنت به چه شکل عمل خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی هلند در بازی ساعت 18:30 روز شنبه موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ملی آمریکا را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر شود. اکنون در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی آرژانتین و تیم ملی هلند با هم روبرو می شوند و یک بازی حساس و جذاب برگزار خواهد شد. این بازی جمعه 18 آذر از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد.

لوییس فن خال و تیم ملی هلند خاطره خوبی از رویارویی با تیم ملی آرژانتین ندارند. هلندی ها در جام جهانی 2014 برزیل در مرحله نیمه نهایی با تیم ملی آرژانتین روبرو شدند و در نهایت آن بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی سرخیو رومرو که در آن زمان دروازه بان تیم ملی آرژانتین بود خوش درخشید و آرژانتینی با نتیجه 4 بر 2 ضربات پنالتی را بردند و راهی فینال شدند.

در آن زمان هم فن خال سرمربی تیم ملی هلند بود و اکنون فن خال در جام جهانی 2022 قطر فرصت خوبی برای گرفتن انتقام از آرژانتین دارد.

1470