طلسم عجیبی که مسی و رونالدو به دنبال شکستن آن در مراحل حذفی هستند

طلسم عجیبی که مسی و رونالدو به دنبال شکستن آن در مراحل حذفی هستند

پایگاه خبری فوتبالی - مراحل حذفی جام جهانی 2022 قطر به طور رسمی از امشب آغاز شد و در اولین بازی آمریکا و هلند به مصاف هم رفتند که در نهایت در این بازی هلند موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ملی آمریکا را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 22:30 قرار است تیم های ملی آرژانتین و استرالیا به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت یاران مسی چه عملکردی از خود نشان خواهند داد.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یک طلسم عجیب در مراحل حذفی جام جهانی دارند و آن هم این است که این دو فوق ستاره دنیای فوتبال، هرگز در مراحل حذفی جام جهانی های مختلف گلزنی نکرده اند.

اکنون مسی و رونالدو در جام جهانی 2022 قطر به دنبال این هستند که بالاخره بتوانند در مراحل حذفی گلزنی کنند. تمام گل هایی که مسی و رونالدو تاکنون در جام جهانی های مختلف به ثمر رسانده اند، مربوط به مرحله گروهی بوده است و هنوز پایشان به گلزنی در دور حذفی باز نشده است.

از آن جایی که جام جهانی 2022 قطر آخرین جام جهانی مسی و رونالدو است پس این دوره از بازی ها آخرین فرصت آن ها برای شکستن این طلسم است.

1471